ABBYY ürününü seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
ABBYY, tüm kutulu ürünleri için ücretsiz teknik destek sağlamaktadır.
Kurumsal ve geliştirme ürünleri için teknik destek, ürünle birlikte olan Son Kullanıcı Lisans Anlaşmasının bir kısmı veya ayrı bir sözleşme halinde olan bakım anlaşmasına uygun olarak sağlanmaktadır.
Birçok durumda, teknik destek, bir ürünün hem mevcut sürümü için hem de önceki sürümü için mevcuttur. Teknik destek, Politika ve Lisans anlaşması veya ulusal yasalar arasında anlaşmazlık olduğu durumlarda sağlanamayabilir. Desteklenen ürünlerin tüm listesi için tıklayın.
Teknik destek, sadece kayıtlı kullanıcılara sağlanmaktadır.
Çoğu sorun Kullanım Kılavuzuna, Yardım Dosyasına veya sitemizdeki Teknik Destek bölümüne başvurarak çözümlenebilir. Bize ulaşmaktan çekinmeyiniz. Teknik destek iki şekilde sağlanmaktadır:
ABBYY’nin bölge ofislerinin adresleri ve telefon numaraları için Destek İletişim Bilgilerine bakın.
Ürüne bağlı destek politikasını aşağıda bulabilirsiniz:
Ücretsiz teknik destek başvurusu için:
1. Kayıt sayfasında ürününüzü kaydettiğinizden emin olun.
2. Sorunuzu oluşturun ve bize ya elektronik posta gönderin veya telefon açın. ABBYY’nin bölge ofislerinin adresleri ve telefonları için destek iletişim bilgilerine bakın.
Teknik Destek hattını ararken, aşağıdakileri yanınızda bulundurduğunuzdan emin olun: Yazılımın bulunduğu taşıyıcı (CD-ROM veya disket), Kullanım kılavuzu ve problemin meydana geldiği donanım.
Standart teknik destek, SADECE İngilizce dilinde ücretsiz olarak, ürünlerini www.abbyy.com, adresinde, postayla, elektronik postayla veya faksla kaydettiren ABBYY FormReader 6.5 Desktop Edition (ABBYY FlexiCapture Studio dâhil) kullanıcıları için sağlanmaktadır. ABBYY, FormReader’in yeni sürümünün piyasaya sürülmesinden dolayı, bir yıl geçtikten sonra, standart ücretsiz teknik desteği durdurabilir.
ABBYY FormReader 6.5. Desktop Edition için standart teknik destek aşağıdaki konular hakkında danışma ve önerileri içermektedir:
Standart teknik destek, formları oluşturma, düzenleme ve test etme veya geçerlilik kuralları oluşturma ve düzenleme üzerine danışmanlıkları içermez.
ABBYY FormReader 6.5 Enterprise Edition'un ve ABBYY FormReader 6.5 Developer Edition'un teknik desteği İlave Teknik Destek Sözleşmesine uygun olarak sağlanmaktadır. İlave Teknik Destek Sözleşmesi hakkında bilgi için lütfen yerel ABBYY bayiinizle irtibata geçiniz.
Standart FlexiCapture Destek Hizmetleri, ürünle birlikte olan Son Kullanıcı Lisans Anlaşmasının bir parçası olan Bakım anlaşmasına uygun olarak sağlanmaktadır. Aşağıda — standart Destek Hizmetlerinin şartları içinden bir alıntı verilmiştir:
* “Error”, YAZILIMIN, belgelerde belirtilen şartnamelere uygun olarak çalışmasında meydana gelebilecek herhangi bir arıza anlamına gelmektedir. Aşağıdaki üç tip Hata kabul edilmektedir:
Destek Hizmetleri hakkında daha fazla bilgi için lütfen destek ekibiyle irtibata geçiniz.
ABBYY, ABBYY SDK’larının deneme süresi boyunca geliştiricilere ÜCRETSİZ teknik destek sunmaktadır. Normal deneme süresi 60 gündür.
Daha fazla teknik destek veya yüksek öncelikli teknik destek, güncellemeler ve teknik destek için yıllık ödemeleri belirten ilave bir Hizmet Anlaşması imzalanması vasıtasıyla elde edilebilir. Daha fazla bilgi için lütfen ABBYY bölge ofisleriyle veya iş ortaklarıyla irtibata geçiniz.
ABBYY, Teknik Destek Politikasını düzeltme veya başka türlü değiştirme hakkını saklı tutar. Bu durumda, ABBYY, kurumsal web sitesinde üç ay önceden bildiri yapmak zorundadır.