Teknik Destek Politikası

ABBYY ürününü seçtiğiniz için teşekkür ederiz. 

ABBYY, tüm kutulu ürünleri için ücretsiz teknik destek sağlamaktadır.

Kurumsal ve geliştirme ürünleri için teknik destek, ürünle birlikte olan Son Kullanıcı Lisans Anlaşmasının bir kısmı veya ayrı bir sözleşme halinde olan bakım anlaşmasına uygun olarak sağlanmaktadır.

Birçok durumda, teknik destek, bir ürünün hem mevcut sürümü için hem de önceki sürümü için mevcuttur. Teknik destek, Politika ve Lisans anlaşması veya ulusal yasalar arasında anlaşmazlık olduğu durumlarda sağlanamayabilir. Desteklenen ürünlerin tüm listesi için tıklayın.

Teknik destek, sadece kayıtlı kullanıcılara sağlanmaktadır.

Çoğu sorun Kullanım Kılavuzuna, Yardım Dosyasına veya sitemizdeki Teknik Destek bölümüne başvurarak çözümlenebilir. Bize ulaşmaktan çekinmeyiniz. Teknik destek iki şekilde sağlanmaktadır: 

ABBYY’nin bölge ofislerinin adresleri ve telefon numaraları için Destek İletişim Bilgilerine bakın.

Ürüne bağlı destek politikasını aşağıda bulabilirsiniz:

ABBYY Lingvo, ABBYY FineReader, ABBYY PDF Transformer

ABBYY FormReader

ABBYY FlexiCapture

ABBYY FineReader SDK

ABBYY, Teknik Destek Politikasını düzeltme veya başka türlü değiştirme hakkını saklı tutar. Bu durumda, ABBYY, kurumsal web sitesinde üç ay önceden bildiri yapmak zorundadır.