<< Geri
Taşımacılık
Çeşitli taşıma belgelerinin otomatik ve hatasız işlenmesini ve arşivlenmesini gerçekleştirerek, verimli işlemler ve daha hızlı bankacılık işlemleri oluşturun.
Özel Gereksinimler
- Taşıma belgeleri: taşıma senedi, gümrük beyannameleri, teslim belgeleri, sözleşmeler, yazışmalar ve diğerleri
- Belgelerin karmaşık yapısı: çoklu sayfalama, sıralı kalemler, ekli evraklar
- Aktarılacak birçok veri
- Muhasebe sistemiyle sorunsuz bütünleşme
- Diğer ilgili belgelerle çapraz kontrol
Avantajlar
- Banka işlemlerini ve diğer önemli ticari işlemleri zamanında yapma
- Maliyetleri düşürme
- Erken ödeme indirimlerinden yararlanma
- Finansal verilerin doğruluğunu arttırma
- Finansal raporlama yeteneklerini geliştirme
Müşteri Hikâyeleri
<< Geri